مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 10:102020-02-23دانش

محصولات ماشین کاری شده «ایران ساخت» شد


یک شرکت دانش بنیان توانسته است به کارگیری دانش و توان بومی به تولید تعداد زیادی از قطعات مورد نیاز صنایع گوناگون دست پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ماشین کاری از ابزار یا دستگاه های مختلفی استفاده می شود؛ از ماشین های تراش، فرز، مته صفحه تراش، سنگ زنی، تیزکاری و سوراخ کن برحسب نوع کار استفاده می شود.

فایق زرافشان مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره نوع فعالیت این شرکت گفت: این شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت انواع قالب های صنعتی از جنس پلاستیک، دایکاست و فلزی، انواع پره های توربینی، ایملیرهای صنعتی، توپک های هوشمند و همچنین طراحی و ساخت تجهیزات خطوط تولید مشغول به فعالیت است.

این فعال فناور به محصولات تولیدی این شرکت اشاره و بیان کرد: انواع قالب های تزریق پلاستیک، انواع قالب های بادی، فیکسچرهای جوش، ماشین کاری، مونتاژ، ماشین کاری 3 و 4 و 5 محور انواع قطعات فلزی و پلیمری و همچنین امکان ماشین کاری انواع قطعات و مجموعه های پیچیده و ساده به روش فرزکاری 3 و 4 و 5 محوره و یا تراش منوال و CNC در این شرکت امکان پذیر است.

زرافشان به کاربرد تولیدات این شرکت اشاره کرد و گفت: صنایع هوایی، صنایع نفت و گاز، بخصوص توربین های آبی و گازی و توربین هواپیما کاربرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات ماشین کاری شده «ایران ساخت» شد

محصولات ماشین کاری شده «ایران ساخت» شد