مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:502020-02-23اقتصادي

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره به تایید دانشگاه علوم پزشکی بستگی دارد


در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی برگزاری نمایشگاه فروش بهاره را در رابطه با احتمال شیوع کرونا بدون مشکل اعلام کند، - کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه گفت: در صورتی که دانشگاه علوم پزشکی برگزاری نمایشگاه فروش بهاره را در رابطه با احتمال شیوع کرونا بدون مشکل اعلام کند، این نمایشگاه برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند امروز یکشنبه در کارگروه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بازار شب عید از حساسیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: اگر احساس می شود 1000 تن پرتقال و 650 تن سیب برای استان کم است با در نظر گرفتن مسائل کارشناسی اگر قابلیت افزایش دارد این میزان را افزایش دهید تا در ایام عید مردم مشکل خاصی نداشته باشند.

استاندار کرمانشاه گفت: اگرچه نرخ تورم در استان کرمانشاه بالاست اما نسبت به سایر استان ها شرایط بهتری داریم که این ماحصل کنترل های صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آن کنترل ها نسبت مستقیم با سفره مردم دارد لذا باید به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

بازوند با بیان اینکه تاکید بر برپای نمایشگاه بهاره داریم چرا که این نمایشگاه فرصتی برای عرضه مستقیم و ارزان کالا به مردم محسوب می شود، ادامه داد: اما نظر دانشگاه علوم پزشکی برای ما در این مورد حائز اهمیت است و نظر قطعی را دانشگاه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره به تایید دانشگاه علوم پزشکی بستگی دارد

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره به تایید دانشگاه علوم پزشکی بستگی دارد