مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:352020-02-23اقتصادي

135 تن اقلام ضروری یارانه دار در خلخال توزیع می شود


سیدناصر میرمرسلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شکر ،برنج وارداتی ،شکر مورد مصرف موارد صنعتی و صنفی ،گوشت منجمد مرغ و گوشت منجمد قرمز از اقلام توزیعی است.

وی با بیان اینکه اقلام یاد شده در فروشگاه های زنجیره ای و چندمنظوره شهر توزیع می شود، اظهارداشت: قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم برنج خارجی هندی 68 هزار ریال ، شکر مورد مصرف خانوار و صنعتی و صنفی هر کیلوگرم 47 هزار ریال ،گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم 400 هزار ریال و گوشت مرغ منجمد 129 هزار ریال است وه مردم منطقه می توانند با مراجعه به محل های توزیع نسبت به خرید آن اقدام کنند.

وی گفت: از مجموع 135 تن اقلام ضروری در حال توزیع 35 تن برنج ، 35 تن شکر خانوار ، 35 تن شکر صنعتی و صنفی ، 15 تن گوشت قرمز منجمد و 15 تن گوشت سفیدمرغ منجمد است و در صورت نیاز بازار توزیع موادغذایی ضروری یارانه دار در خلخال ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه نظارت بر بازار بمنظور جلوگیری از گرانفروشی در آستانه سال نو با همکاری نهادهای مربوطه تشدید در این شهرستان می شود، افزود: جلوگیری از گرانفروشی در دستور کار قرار گرفته و با متخلفان و گران فروشان بشدت برخورد شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رییس اداره صمت خلخال گفت: نظارت و بازرسی بر بازار پوشاک، موادغذایی، آجیل و خشکبار، گز و شیرینی، کیف، کفش، دفاتر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

135 تن اقلام ضروری یارانه دار در خلخال توزیع می شود

135 تن اقلام ضروری یارانه دار در خلخال توزیع می شود