مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:152020-02-23اقتصادي

سه داروخانه محتکر ماسک در تبریز پلمب شد


به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی توسط اداره کل تعزیرات حکومتی این استان سه باب داروخانه در شهرستان تبریز به علت گرانفروشی، - به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی توسط اداره کل تعزیرات حکومتی این استان سه باب داروخانه در شهرستان تبریز به علت گرانفروشی، احتکار و عدم عرضه کالاهای مرتبط با سلامت شهروندان پلمب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک محبوب علیلو دادستان تبریز در این باره افزود: پرونده تخلف این داروخانه ها در اداره کل تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

وی گفت: برای جلوگیری از هرگونه تخلف و سوء استفاده های احتمالی از سوی داروخانه ها و سایر واحدهای عرضه کننده ماسک و اقلام ضد عفونی مورد نیاز مردم، طی دستور قضایی از دستگاه های مسئول به ویژه از اداره کل تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان درخواست شده تا با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت از این واحدها بازدید و ضمن برخورد با موارد تخلف در صورت نیاز نسبت به پلمب آنها اقدام کنند.

این مقام قضایی ادامه داد: در اجرای این دستور مقرر شده تیم های ویژه بازرسی از سوی دستگاه ها و سازمان های مسئول تشکیل و به طور مرتب به فعالیت داروخانه ها و واحدهای عرضه کننده ماسک و کالاهای مرتبط با سلامت مردم نظارت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه داروخانه محتکر ماسک در تبریز پلمب شد

سه داروخانه محتکر ماسک در تبریز پلمب شد