مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-23اقتصادي

مرز ترکمنستان به علت کرونا بسته شده است


رییس هیأت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی گفت: مرز ترکمنستان به علت بیماری کرونا بسته شده و ترکمنستان اجازه نمی دهد که کلیه کامیون ها با هر ملیتی از ایران به داخل این کشور وارد شوند و تنها کامیون‎های ملیت خود را پذیرش می کند.

- رییس هیأت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی: مرز ترکمنستان به علت کرونا بسته شده است ایسنا/خراسان رضوی رییس هیأت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بین المللی خراسان رضوی گفت: مرز ترکمنستان به علت بیماری کرونا بسته شده و ترکمنستان اجازه نمی دهد که کلیه کامیون ها با هر ملیتی از ایران به داخل این کشور وارد شوند و تنها کامیون‎های ملیت خود را پذیرش می کند.

احمد زمانیان یزدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بسته شدن مرز ترکمنستان، اظهار کرد: مرز ترکمنستان بسته شده و ترکمنستان اجازه نمی دهد که کلیه کامیون ها با هر ملیتی از ایران به داخل این کشور وارد شوند و تنها کامیون‎های ملیت خود را پذیرش می کند، اما به کامیون هایی که از این کشور به طرف ایران می آیند تردد می دهد.

وی افزود: خود ترکمنستان مرز را به علت کرونا بسته است.

انتظار ما این بود که ترکمنستان این کار را با اطلاع قبلی انجام دهد، اکنون ماشین های زیادی از ترکیه، ایران و قزاقستان با بار در مرز متوقف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز ترکمنستان به علت کرونا بسته شده است

مرز ترکمنستان به علت کرونا بسته شده است