مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:102020-02-23سياسي

تلاش دولت فرانسه برای تغییر رییس جشنواره کن


وزارت فرهنگ فرانسه در تلاش است فردی را که سابقه ای در امور سینمایی ندارد به عنوان گزینه مطلوب خود برای جایگزینی رییس کنونی جشنواره کن به این جشنواره تحمیل کند.

- وزارت فرهنگ فرانسه در تلاش است فردی را که سابقه ای در امور سینمایی ندارد به عنوان گزینه مطلوب خود برای جایگزینی رییس کنونی جشنواره کن به این جشنواره تحمیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، پیر لسکیور که در سال 2015 جایگزین ژیل ژاکوب رییس کهنه کار جشنواره کن شد در انتخابات جدید ریاست این رویداد مهم سینمایی بار دیگر شرکت خواهد کرد تا با توجه به عملکرد مثبتش در چند سال اخیر برای سومین دوره ریاست کن را بر عهده گیرد، اما شایعاتی در رسانه های فرانسوی درباره یک نامزد جدید مورد حمایت دولت شنیده می شود.

بنا بر اعلام مجله Paris Match ، مرسدس اِرا به عنوان یک مدیر زن بلندمرتبه در امور تبلیغاتی گزینه ای است که برای به دست گرفتن ریاست جشنواره کن از سوی دولت و وزارت فرهنگ فرانسه در حال تحمیل شدن است.

مرسدس اِرا که ریاست آژانس تبلیغاتی BETC را بر عهده دارد فردی بیگانه با دنیای سینماست، اما به سبب این که یکی از حامیان اصلی تنوع و برابری جنسیتی است به عنوان گزینه وزیر فرهنگ فرانسه برای این جایگاه درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت فرانسه برای تغییر رییس جشنواره کن

تلاش دولت فرانسه برای تغییر رییس جشنواره کن