مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 09:062020-02-23اجتماعي

21 مطب متخلف در تاکستان به مراجع قضایی معرفی شدند


رییس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: 70 مطب درمانی در شهرستان تاکستان طی یک ماهه گذشته مورد پایش و نظارت کارشناسان محیط زیست قرار گرفتند که از این میان 21 مطب تخلف زیست محیطی داشتند.

احمد زارعی با بیان اینکه مطب های متخلف پسماندهای عفونی خودشان را بی خطرسازی نمی کردند، اظهار داشت: این مطب ها با تخلیه پسماندهای عفونی به جایگاه زباله های شهری مرتکب تخلف شده بودند که برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

زارعی به دستگیری 39 متخلف زیست محیطی در 11 ماه سال جاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این متخلفان که عمدتا به زنده گیری و شکار حیوانات مبادرت می کردند، پس از دستگیری به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

این مسؤول، میزان شکار غیرمجاز حیوانات در شهرستان تاکستان را پایین تر از سایر شهرستان های استان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با اقدامات نظارتی محیط بانان و گشت های مستمر امکان شکار حیوانات در منطقه حفاظت شده باشگل بسیار پایین آمده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان خاطرنشان کرد: پایش و نظارت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت و صدور اخطار برای 2 کارخانه از دیگر اقدامات اخیر این اداره بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 مطب متخلف در تاکستان به مراجع قضایی معرفی شدند

21 مطب متخلف در تاکستان به مراجع قضایی معرفی شدند