مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-23سياسي

جمعیت جوان مهم ترین سرمایه هر جامعه است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جمعیت جوان مهم ترین سرمایه هر جامعه است و بهره گیری از توان و ظرفیت آنها مسیر رفع مشکلات را در کشور فراهم می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام علی جعفرنژاد ظهر امروز در جشنواره سرباز که در حسینیه سپاه بیت المقدس سنندج برگزار شد اظهار داشت: برگزاری جشنواره سرباز در اصل ارج نهادن به مدت زمانی است که یک فرد در اوج دوران جوانی در راه دفاع از ملت و کشور خود از عمرش هزینه می کند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس هم این جوانان بودند که در برابر دشمنان در جنگ شجاعانه ایستادند به گونه ای که میانگین سنی فرماندهان دوران جنگ تحمیلی 27 سال بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس سنندج تصریح کرد: معتقدیم جوانان هستند که بیشترین نقش را در ایجاد امنیت و ثبات در کشور ایفا می کنند، زیرا نیروی جوان برای هر مملکتی سرمایه مهم و حیاتی است.

وی ادامه داد: جمعیت جوان در انقلاب اسلامی به قدری مهم است که رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه ی گام دوم انقلاب 43 بار از کلمه جوان استفاده کرده است.

حجت الاسلام جعفرنژاد اظهار کرد: اگر از ظرفیت نیروی جوان و تحصیل کرده ای که در اختیار نیروهای مسلح بخصوص سپاه قرار دارد به بهترین نحو استفاده شود، می توانیم جوانان موفق و مدیران آینده کشور را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت جوان مهم ترین سرمایه هر جامعه است

جمعیت جوان مهم ترین سرمایه هر جامعه است