مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-23فرهنگي

احتمال برگزار نشدن نمایشگاه کتاب در زمان مقرر


مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بررسی موضوع تعویق زمان برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به دلیل شرایط بهداشتی کنونی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدمحمد طباطبایی گفت: در راستای صیانت از سلامت عمومی جامعه و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعویق زمان برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران در دست بررسی است.

وی توضیح داد: نمایشگاه کتاب تهران ابعاد گوناگونی دارد که تصمیم گیری درباره تعویق زمان برگزاری آن نیازمند بررسی دقیق است و نمی توان بدون توجه به همه جوانب تصمیم گرفت.

مدیر روابط عمومی سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران گفت: جمعیت مخاطب نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، تعداد چشمگیر افراد درگیر در برگزاری این رویداد و نوع تعامل در نمایشگاه از جمله مواردی است که توجه به آن ها در پیشگیری از شیوع بیماری ضرورت دارد.

طباطبایی افزود: از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا، شکل بین المللی پیدا کرده است و نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک رویداد بین‎المللی باید به این نکته هم توجه داشته باشد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر بررسی موضوع در دست انجام است و شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‎گیری در ساختار نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزار نشدن نمایشگاه کتاب در زمان مقرر

احتمال برگزار نشدن نمایشگاه کتاب در زمان مقرر