مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-23سياسي

از اعتراض یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه جیرفت تا تخلف انتخاباتی در شهربابک


مسوول دفتر شورای نگهبان در استان کرمان درباره تخلف انتخابات در شهربابک در روز برگزاری انتخابات گفت: در روز برگزاری انتخابات یک مورد شکایت از شهربابک داشتیم که عنوان شد از شهرستان دیگر برای دادن رای آمده اند که بلافاصله با رییس دفتر نظارت در آن شهرستان .

- ایسنا/کرمان مسوول دفتر شورای نگهبان در استان کرمان درباره تخلف انتخابات در شهربابک در روز برگزاری انتخابات گفت: در روز برگزاری انتخابات یک مورد شکایت از شهربابک داشتیم که عنوان شد از شهرستان دیگر برای دادن رای آمده اند که بلافاصله با رییس دفتر نظارت در آن شهرستان و هیئت نظارت تماس گرفتیم و مواظبت کامل صورت گرفت و بعد از آن گزارشی نشد.

رضا رضایی امروز یکشنبه چهارم اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ایران در عرصه های مختلف اجتماعی حضور فعال و گسترده دارند و در انتخابات علی رغم همه مشکلات و مسائلی که به وجود آمده، سنگ اندازی ها و مسائل مختلفی که کشورهای خارجی بر سر راه ملت ایران قرار داد، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خوبی برگزار شد.

فعالیت بیش از 9000 نفر ناظر، ناظر مسئول، بازرس ویژه و عوامل در امر نظارت بر انتخابات وی افزود: در استان کرمان بیش از 9000 نفر ناظر، ناظر مسئول، بازرس ویژه و عوامل انتخابات را در امر نظارت بر انتخابات در 23 شهرستان استان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعتراض یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه جیرفت تا تخلف انتخاباتی در شهربابک

از اعتراض یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه جیرفت تا تخلف انتخاباتی در شهربابک