مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:402020-02-23اقتصادي

محموله بهداشتی تا 2 روز آینده وارد فارس می‎شود


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد که طی 2 روز آینده محموله جدیدی حاوی محصولات بهداشتی مورد نیاز شهروندان به این استان وارد و توزیع خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد که طی 2 روز آینده محموله جدیدی حاوی محصولات بهداشتی مورد نیاز شهروندان به این استان وارد و توزیع خواهد شد.

محمد ابراهیم صداقت در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه ماسک و محلول های ضدعفونی به میزان کافی در بازار و واحدهای تولیدی وجود دارد، در عین حال اعلام کرد که طی دو روز آینده محموله بهداشتی شامل ماسک و محلول های ضدعفونی و شوینده وارد استان خواهد شد.

با اشاره بروز مشکل در توزیع اقلام بهداشتی به ویژه ماسک و محلول های شوینده و ضدعفونی در پی شیوع بیماری کرونا ویروس، گفت: جلسات متعددی با واحدهای تولیدی اقلام بهداشتی برگزار شده و مقرر شد تا بازرسان مقیم در این واحدها برای نظارت بر تولید کافی مستقر شوند.

او با بیان اینکه بازار توزیع ماسک و محلول های ضدعفونی در حال کنترل برای توزیع فراگیر است، افزود: ماسک به اندازه کافی مانند همیشه در بازار وجود دارد اما زمانی که تعادل بین عرضه و تقاضا بهم می خورد، شاهد ایجاد قیمت کاذب در بازار خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله بهداشتی تا 2 روز آینده وارد فارس می‎شود

محموله بهداشتی تا 2 روز آینده وارد فارس می‎شود