مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:362020-02-23ورزشي

بذری و ابراهیمی فینال رسیدند/ داستان، حسین خانی و هادی در رده بندی


دو نماینده کشورمان به دیدار فینال مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا راه یافتند و سه کشتی گیر دیگر در دیدار رده بندی حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسابقات پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر دهلی نو هند در حال برگزاری است که در پایان رقابت های مقدماتی احمد بذری و محمدجواد ابراهیمی در اوزان 86 و 92 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و مجید داستان، مصطفی حسین خانی و محمدجواد ابراهیمی در دیدار رده بندی حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است: در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر گامبایار نامسرای از مغولستان را مغلوب کرد.

وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب اولوبک ژولدوشبیکوف دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان از قرقیزستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد.

داستان در این گروه مقابل نوربولات عبداله یف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 2 به برتری دست یافت و راهی دیدار رده بندی شد.

حریف وی در این دیدار راحول آواره از هند است.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر بکجان ژامبولوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل جیتیندر از هند با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذری و ابراهیمی فینال رسیدند/ داستان، حسین خانی و هادی در رده بندی

بذری و ابراهیمی فینال رسیدند/ داستان، حسین خانی و هادی در رده بندی