مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:252020-02-23پزشكي

حناچی: اگر کرونا حادتر شود، کارمندان دورکار خواهند شد


شهردار تهران با اشاره به اقدامات نهاد متبوعش برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد: در صورت تشدید این بیماری در سطح شهر، احتمال دورکاری کارمندان شهرداری وجود دارد.

- ، پیروز حناچی امروز یکشنبه در صحن دویستمین جلسه شورای شهر تهران افزود: اگر در مورد ویروس کرونا، وضعیت حادتر شود، در ادارات زیرمجموعه شهری که حضور پرسنل پرتراکم تر است، دورکاری و کاهش حضور کارمندان پیش بینی خواهد شد.

وی یادآور شد: از روز چهارشنبه گذشته که اولین علائم حضور این ویروس را در شهر تهران دریافت کردیم، اقدامات لازم در خصوص فضاهای عمومی از جمله مترو، اتوبوس و اسکان کارگری و سامانه هایی که مردم بیشتر در آن حضور دارند را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: آموزش کارگران شهرداری و مراقبت از مکان های اسکان کارگری از دیگر اقداماتی بود که در این رابطه انجام شد.

شهردار تهران با اشاره به اینکه تمامی این اقدامات با هماهنگی وزارت بهداشت انجام شده است، افزود: اقدامات شهرداری بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت بوده و شهرداری اقدامی جلوتر از چارچوب ها انجام نداده است.

حناچی با اشاره به نامه ای که به وزیر بهداشت در خصوص استفاده از فضاهای ورزشی و ایستگاه های مترو نوشته است، گفت: از وزیر بهداشت درخواست کردم که کتباً چارچوب های لازم را به شهرداری ابلاغ کند تا شهرداری بر اساس پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی: اگر کرونا حادتر شود، کارمندان دورکار خواهند شد

حناچی: اگر کرونا حادتر شود، کارمندان دورکار خواهند شد