مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:202020-02-23بين الملل

سئول کاردار سفارت رژیم صهیونیستی را احضار کرد


در پی اقدام رژیم صهیونیستی در جلوگیری از ورود اتباع کره جنوبی به فلسطین اشغالی به دلیل شیوع «کرونا»، وزارت خارجه کره جنوبی، کاردار سفارت اسراییل در این کشور را احضار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی اقدام وزارت بهداشت رژیم صیونیستی برای جلوگیری از ورود ورود اتباع کره جنوبی به فلسطین اشغالی در پی شیوع ویروس کرونا ، وزارت خارجه سئول، کاردار سفارت رژیم صهیونیستی در کره جنوبی را احضار کرد.

بنا بر گزارش آی 24 ، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز گذشته (شنبه) تأیید کرد که تصمیم دارد از ورود گروهی از گردشگران کره جنوبی به فلسطین اشغالی به واسطه شیوع ویروس کشنده کرونا جلوگیری کند.

اوایل روز گذشته، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی تأیید کرد که آزمایش ابتلا به ویروس کرونا برای 9 تن از گردشگران کره ای که در بازه زمانی 8 تا 15 فوریه (19 تا 26 بهمن ماه) به فلسطین اشغالی سفر کرده بودند، بعد از بازگشت به کشورشان مثبت بوده است.

یکی از گزارشگران بی بی سی در سئول گزارش کرده بود که تنها هفت نفر از این 9 گردشگر کره ای به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این افراد در سفری مشارکت کرده بودند که کلیسای کاتولیک آن را سازماندهی کرده بود و 77 نفر دیگر نیز در آن شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سئول کاردار سفارت رژیم صهیونیستی را احضار کرد

سئول کاردار سفارت رژیم صهیونیستی را احضار کرد