مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:152020-02-23سياسي

تمام توانم را برای وکالت مردم به کار خواهم گرفت


منتخب مردم حوزه انتخابیه مردم ایلام، مهران، ایوان، چرداول، ملشکاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم و مسئولان برگزاری انتخابات تقدیر کرد.

- حمد و سپاس ذات پروردگاری را به پاس نعمت بی بدیل مردم آگاه، همیشه در صحنه، دشمن شناس و بابصیرت استان عزیزمان ایلام که علیرغم تمام تهدیدات و تبلیغات سوء دشمنان با لحظه شناسی در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران ، بار دیگر به صحنه آمدند و با شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه ، تجلی بخش شکوه بصیرت و وحدت ملی در مقطع حساس کنونی شدند و برگ زرین دیگری بر صحیفه ی افتخاراتشان افزودند.

خالصانه ترین درود ها نثار شما مردم عزیز و شریف استانم که با اتحاد و انسجام همراه و یاور من بودید و با همدلی بی پایانتان شکوهمندانه لحظه های بزرگی خلق کردید ، در برابر مهربانی های بی پایان شما سر تعظیم فرود می آورم و دست تک تک شما عزیزان را می بوسم.

امیدوارم به پشتوانه این همت شورآفرین شما سروران عزیز در راه عمران و آبادانی استان ایلام، برابر هر آنچه در بیانیه های انتخاباتی ارائه کرده ام ، با حضوری آگاهانه در راستای مجلسی قوی و کارآمد، بتوانم نظارتی مقتدرانه، مفید و موثر داشته و با عملی کردن هر آنچه بایسته است زحمات شما را جبران کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام توانم را برای وکالت مردم به کار خواهم گرفت

تمام توانم را برای وکالت مردم به کار خواهم گرفت