مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 08:052020-02-23پزشكي

چند درصد مردم بی خوابی را تجربه می کنند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی درمان اختلالات خواب از سوی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با پنج امتیاز بازآموزی ویژه متخصصان و دانشجویان رشته های روانشناسی، - بی خوابی یکی از شایع ترین اختلالات خواب است و حدود 30 درصد مردم در طول زندگی خود ممکن است در مقاطعی بی خوابی را تجربه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی درمان اختلالات خواب از سوی معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با پنج امتیاز بازآموزی ویژه متخصصان و دانشجویان رشته های روانشناسی، مشاوره، روان پزشکی، پرستاری و روان پرستاری برگزار شد.

دکتر حبیب الله خزایی، دبیر علمی این همایش با بیان اینکه حدود یک سوم افراد به نوعی دچار یکی از اختلالات خواب هستند، گفت: حدود 30 درصد مردم در طول زندگی خود ممکن است در مقاطعی بی خوابی را تجربه کنند.

این متخصص اعصاب و روان و فلوشیپ اختلالات خواب با بیان اینکه بی خوابی یکی از شایع ترین اختلالات خواب است، اظهار کرد: وقفه تنفسی حین خواب آپنه ، ‏پاراسومنیا یا اختلالات رفتاری حین خواب و خواب آلودگی از دیگر موارد شایع طیف گسترده اختلالات خواب است که عدم توجه و درمان به موقع آن تبعات جبران ناپذیری به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد مردم بی خوابی را تجربه می کنند؟

چند درصد مردم بی خوابی را تجربه می کنند؟