مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:562020-02-23سياسي

اخذبیش از1.5میلیون رای درفارس آیت الله دژکام پیشتاز خبرگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، احمد احمدی زاده در نشست خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: در استان فارس بیش از سه میلیون و674 هزار و 797نفر واجد شرایط رأی دهی بودند که از این میزان یک میلیون و 570 هزار و 776 رأی در صندوق های اخذ رأی شعبات متعدد استان فارس انداخته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه فارس پس از تهران بیشترین شعبات اخذ رأی را داشته است اضافه کرد: در استان فارس کار اخذ رأی در سه هزار و 227 شعبه انجام گرفت که بیشترین تعداد شعبات اخذ رأی پس از تهران در استان فارس بوده است.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات در خصوص درصد مشارکت افراد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای عنوان کرد: در انتخابات فارس بیشترین حضور در حوزه در میان حوزه های انتخابیه مربوط به حوزه انتخابیه ممسنی و رستم با بیش از 76 درصد و کمترین حضور مردم در پای صندوق های رأی نیز در کل استان مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با 25 درصد حضور مردم در پای صندوق های رأی است.

او در خصوص آمارهای مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در استان فارس 934 نفر در مجموع برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده بودند که از این تعداد 241 نفر صلاحیت آنان احراز شد و در مجموع از ابتدای ثبت نام تا انتهای فرایند انتخابات 216 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذبیش از1.5میلیون رای درفارس آیت الله دژکام پیشتاز خبرگان

اخذبیش از1.5میلیون رای درفارس آیت الله دژکام پیشتاز خبرگان