مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:552020-02-23حوادث

خودکشی داماد، پس از قتل پدر زن و مادر زن خود در کرمانشاه


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: داماد سابق یک خانواده به خاطر اختلافات قدیمی و کینه ای که از پدر و مادر همسر سابق خود داشته پس از کشتن آن ها به زندگی خود نیز خاتمه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: ظهر روز گذشته (شنبه - سوم اسفند) وقوع سه فقره قتل در حوالی میدان امام حسین (ع) کرمانشاه به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: پس از ردیافت این گزارش، ماموران به سرعت در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند که 2 مرد و یک زن در داخل خودرو به قتل رسیده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد فرد کشته شده در صندلی عقب خودرو، همان قاتل است که ابتدا 2 سرنشین جلو را به ضرب گلوله کشته و سپس با شلیک یک گلوله به زندگی خود خاتمه داده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان داد که فرد قاتل، داماد سابق خانواده بوده که چند سال پیش به خاطر اختلافات شخصی از دختر مقتولان جدا شده بود.

وی گفت: این فرد ظاهرا با نقشه قبلی از خاله و شوهرخاله خود که مادر زن و پدر زن سابقش بوده اند به بهانه پایان دادن به اختلافات قدیمی به منزلش دعوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی داماد، پس از قتل پدر زن و مادر زن خود در کرمانشاه

خودکشی داماد، پس از قتل پدر زن و مادر زن خود در کرمانشاه