مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:462020-02-23اقتصادي

تأمین بسته های عیدانه برای نیازمندان با مشارکت نیکوکاران یزدی


مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد در جشن نیکوکاری امسال در نظر دارد در کنار کمک های غیر نقدی، نسبت به تأمین بسته های حمایتی عیدانه (نقدی) با مشارکت مردم نیکوکار استان و توزیع در بین خانوار تحت حمایت اقدام کند.

- ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد در جشن نیکوکاری امسال در نظر دارد در کنار کمک های غیر نقدی، نسبت به تأمین بسته های حمایتی عیدانه (نقدی) با مشارکت مردم نیکوکار استان و توزیع در بین خانوار تحت حمایت اقدام کند.

محمد شجاعان با بیان این که رویداد ملّی جشن نیکوکاری در سال جاری طی روزهای14 ، 15 و 16 اسفندماه با شعار عید را به خانه هایشان ببریم برگزار می شود، افزود: این نهاد در جشن نیکوکاری امسال در نظر دارد در کنار کمک های غیر نقدی، نسبت به تأمین بسته های حمایتی عیدانه (نقدی) با مشارکت مردم نیکوکار استان و توزیع در بین خانوار تحت حمایت اقدام کند.

وی افزود: جشن نیکوکاری هرساله در آستانه سال نو باهدف گسترش فرهنگ نوع دوستی و همدلی در بین آحاد جامعه و تأمین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: در جشن نیکوکاری امسال نیز همانند سال های گذشته سیاست کمیته امداد مبنی بر کاهش پایگاه ها با رویکرد کاهش هزینه ها و اثربخشی بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین بسته های عیدانه برای نیازمندان با مشارکت نیکوکاران یزدی

تأمین بسته های عیدانه برای نیازمندان با مشارکت نیکوکاران یزدی