مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-23اقتصادي

راه توسعه صنعت برق به کمک دانش بنیان ها هموار می شود


دستیار معاون عملی و فناوری رییس جمهور در توسعه زیست بوم نوآوری حوزه انرژی با اشاره به برگزاری نخستین رویداد توسعه فناوری در صنعت برق با همکاری وزارت نیرو و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - گفت: یکی از محورهای نخستین رویداد توسعه فناوری در صنعت برق، حل مسئله پیک سایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زینب حمید زاده در این باره اظهار کرد: برنامه ریزی برگزاری نخستین رویداد توسعه فناوری در صنعت برق بر اساس توافقات صورت گرفته میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجموعه وزارت نیرو، به ویژه شرکت توانیر و ساتکاب شکل گرفت.

مسئله پیک سایی وی گفت: شبکه برق کشور، بعضاً در بازه زمانی گرم سال به دلیل افزایش بار مصرف، دچار برخی مشکلات می شود، وزارت نیرو و مجموعه توانیر خواستار این مسئله است که این مشکل با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور از بعد راهکارهای کاهش مصرف در بخش های خانگی حل شود.

تمرکز بر روی مشکلات حمید زاده با اشاره به دیگر ظرفیت های موجود در این همکاری، افزود: در جلسات متعددی که با مجموعه متولیان وزارت نیرو و خصوصا شرکت توانیر و ساتکاب برگزار شد، مقرر شد که این همکاری محدود به مسئله پیک سایی نباشد و شرکت های دانش بنیان و فناور، بر روی تمام نیازهای این بخش بزرگ دولتی متمرکز شوند و برای این نیازها، پاسخ های فناورانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه توسعه صنعت برق به کمک دانش بنیان ها هموار می شود

راه توسعه صنعت برق به کمک دانش بنیان ها هموار می شود