مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-23ورزشي

نمی گذاریم تیم سقوط کند


سرپرست تیم بعثت کرمانشاه پس از بازی های ضعیف این تیم در هفته های اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور، گفت: هرچند وضعیت خوبی در جدول نداریم، اما اجازه نمی دهیم شرایط اینطور پیش برود و تیم سقوط کند.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست تیم بعثت کرمانشاه پس از بازی های ضعیف این تیم در هفته های اخیر لیگ دسته دوم فوتبال کشور، گفت: هرچند وضعیت خوبی در جدول نداریم، اما اجازه نمی دهیم شرایط اینطور پیش برود و تیم سقوط کند.

کیومرث لرستانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به کسب نتایج ضعیف تیم بعثت در این دوره از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال، اظهار کرد: اینکه تیم ما به نسبت رقابت های سال گذشته ضعیف تر شده موضوعی است که آن را قبول داریم و به آن واقفیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به نتایج نه چندان خوبی که در نیم فصل اول رقابت ها داشتیم و چندبار سرمربی تیم هم تغییر کرد، در فرصت مابین دو نیم فصل اقدام به جذب چندبازیکن جدید و بازگشت پوریا درکه سرمربی قبلی تیم کردیم تا شاید شرایط کمی بهتر شود.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه با بیان اینکه تیم کنونی بعثت تیمی کاملا خوب و یکدست است، گفت: کم شانسی، سخت تر شدن رقابت ها و کم تجربگی از عوامل مهم عدم کسب نتیجه این تیم است.

وی به قعرنشینی این تیم در هفته های گذشته هم اشاره کرد و افزود: در رقابت های سال گذشته تیم ما در شرایطی بود که در ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذاریم تیم سقوط کند

نمی گذاریم تیم سقوط کند