مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-23فرهنگي

قربانی قطعه ای تازه از «با من بخوان» را خواند/ آرزوی شفای استاد


فصل جدید اجراهای زنده پروژه موسیقایی «با من بخوان» به مدیریت هنری حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در تالار وحدت تهران آغاز شد.

- فصل جدید اجراهای زنده پروژه موسیقایی با من بخوان به مدیریت هنری حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در تالار وحدت تهران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فصل جدید اجراهای زنده پروژه موسیقایی با من بخوان به مدیریت هنری حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی در حالی شنبه شب سوم اسفند ماه در تالار وحدت تهران آغاز شد که اجراهای بعدی این پروژه به دلیل تعطیلی یک هفته ای کنسرت ها به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به وقت دیگری موکول خواهد شد.

علیرضا قربانی از اردیبهشت ماه سال 98 اجرای زنده پروژه با من بخوان را در تهران با برگزاری بیش از 30 نوبت اجرا آغاز کرد که با توجه به تغییر رویکرد موسیقایی این خواننده در سبک کاری با طیف پرشماری از مخاطبان مواجه شد.

او در این مدت تعدادی از قطعات پروژه از جمله نیست شو ، بوی گیسو ، روزگار غریب ، پل ، عقیق و الله مزار را در دسترس مخاطبان قرار داد.

این در حالی است که رونمایی یک قطعه جدید از این پروژه که تاکنون در دسترس مخاطبان قرار نگرفته بود فضای کنسرت شب گذشته را با اجراهای دیگر او متفاوت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانی قطعه ای تازه از «با من بخوان» را خواند/ آرزوی شفای استاد

قربانی قطعه ای تازه از «با من بخوان» را خواند/ آرزوی شفای استاد