مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:202020-02-23سياسي

هاشمی به قرنطینه خودخواسته رفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم امینی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران که در غیاب محسن هاشمی به ریاست وی برگزار شد، - نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این جلسه رییس شورا برای رعایت حال اعضاء و نه حال خود به قرنطینه خودخواسته رفته و مشکلی برای ایشان به وجود نیامده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم امینی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران که در غیاب محسن هاشمی به ریاست وی برگزار شد، گفت: حال آقای هاشمی مساعد است و مشکلی برای ایشان به وجود نیامده است، اما با توجه به دیداری که با شهردار منطقه 13 داشته برای رعایت حال اعضاء و نه حال خود به قرنطینه خودخواسته رفته است.

وی افزود: در بین اعضا، این نگاه وجود داشت که به دلیل همین شرایط جلسه شورا برگزار نشود در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که جلسات ادامه داشته باشد و وقفه ای در آن به وجود نیاید.

امینی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس تصریح کرد: برای راه یافتگان به مجلس آرزوی توفیق دارم و امیدوارم به وظایف مهم نمایندگی شان به خوبی عمل کنند.

به ویژه در این شرایط خاص و در این مقطع زمانی که از لحاظ اقتصادی دچار مشکلات زیادی هستیم و در عرصه دیپلماسی نیز نیازمند تدابیر لازم هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی به قرنطینه خودخواسته رفته است

هاشمی به قرنطینه خودخواسته رفته است