مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:102020-02-23بين الملل

ارزیابی ساختار مالی ملی ترکمنستان توسط کارشناسان بین المللی


کارشناسان گروه اوراسیایی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم برای ارزیابی سیستم مالی ملی ترکمنستان به «عشق آباد» سفر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک به نقل از هرونیکتم ، کارشناسان گروه اوراسیایی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم برای ارزیابی سیستم مالی ملی ترکمنستان به عشق آباد سفر می کنند.

قربان قلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان دستور تشکیل کمیسیون دولتی جهت تدارک برای سفر کارشناسان این گروه اوراسیایی را صادر کرد.

طبق دستور رییس جمهور چاریمرد امن اف معاون نخست وزیر ترکمنستان و مسئول مسائل نظامی و انتظامی این کشور رییس کمیسیون مذکور شد.

بر اساس اطلاعات رسمی کارشناسان گروه اوراسیایی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در ماه سپتامبر از ترکمنستان بازدید خواهند کرد.

گروه اوراسیایی مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم در سال 2004 تأسیس شد و کشورهایی مانند بلاروس، هند، قزاقستان، چین، قرقیزستان، روسیه، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان اعضای آن هستند.

هدف این گروه بین المللی کاهش تهدیدات ناشی از تروریسم بین المللی، فعالیت شفاف سیستم های مالی، تأمین امنیت مؤسسه های مالی، تقویت همگرایی بین المللی در زمینه مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی ساختار مالی ملی ترکمنستان توسط کارشناسان بین المللی

ارزیابی ساختار مالی ملی ترکمنستان توسط کارشناسان بین المللی