مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 07:102020-02-23سياسي

پیشنهاد امینی برای نحوه بررسی بودجه سال 99 مدیریت شهری


نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به درخواست یکی از اعضا برای موکول شدن بررسی لایحه بودجه به جلسات بعدی پیشنهاد جدیدی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ادامه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران افشین حبیب زاده خطاب به امینی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران که در غیاب هاشمی رییس شورا است گفت: امروز متاسفانه یک سوم از اعضا در جلسه حضور ندارند.

وی ادامه داد: این در حالی است که قرار است درباره چیز مهمی به اسم بودجه صحبت بشود که قرار است نقشه راه حرکت سال آینده مدیریت شهری باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کاش بررسی بودجه به زمان دیگری موکول شود یا زمان برگزاری جلسه زودتر به پایان برسد که نیازی نباشد امروز بودجه را بررسی کنیم.

حبیب زاده تصریح کرد: در این زمینه نیاز است یک تصمیم جدی بگیریم هرچند که شورا تعطیل شدنی نیست و باید هم به بودجه در اسرع وقت رسیدگی شود.

ابراهیم امینی در واکنش به سخنان حبیب زاده گفت: وقتی یک دستوری در بین دستور جلسات قرار میگیرد باید تا تمام شدن بررسی کار ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: می توان صرفا کلیات لایحه بودجه در این جلسه مطرح شده و اتخاذ تصمیم شود و شور دوم مثل منابع و درآمدها و اینها را بگذاریم برای جلسه بعدی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد امینی برای نحوه بررسی بودجه سال 99 مدیریت شهری

پیشنهاد امینی برای نحوه بررسی بودجه سال 99 مدیریت شهری