مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:562020-02-23فرهنگي

اپیدمی ویروس کرونا و ابهامات سالن های فرهنگی هنری / اُفت مخاطب تئاتر آری یا خیر؟


این روزها با انتشار ویروس کرونا، مسئولان فرهنگی کشور تنها تعطیلی یک هفته ای را برای سالن های نمایشی، سینما و موسیقی تجویز کرده اند درحالیکه مردم برای حضور در این اماکن با چالش های زیادی روبه رو هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، از آنجایی که اپیدمی ویروس کرونا در کشور شایع شده است و یکی از موارد شیوع سریع آن از انسان به انسان حضور در تجمع ها است، این روزها یکی از نگرانی ها حضور در اماکن عمومی چون مترو، خطوط اتوبوسرانی، بازارها و همینطور حضور در مکان های فرهنگی چون سالن های سینما، تئاتر و موسیقی است.

با توجه به اینکه بیشتر سالن های نمایشی در کشور از امکانات کافی از جمله تهویه مناسب برخوردار نیست، دغدغه های مردم در این زمینه بیشتر شده است و خیلی از افرادی که طرفدارا هفتگی پروپاقرص حضور در این سالن های فرهنگی هستند در شک بین حضور یا عدم حضور در این مکان ها باقی مانده اند.

انتظار می رفت در این چند روز انتهایی هفته گذشته تا ابتدای این هفته تمهیداتی مناسب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل هنرهای نمایشی و سینمایی اندیشیده شود درحالیکه شب گذشته دفتر موسیقی حکمی به تعطیلی کنسرت ها تا نهم اسفند ماه اعلام کرد و تازه پس از شور  و مشورت ها در وزارتخانه ، غروب گذشته نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپیدمی ویروس کرونا و ابهامات سالن های فرهنگی هنری / اُفت مخاطب تئاتر آری یا خیر؟

اپیدمی ویروس کرونا و ابهامات سالن های فرهنگی هنری / اُفت مخاطب تئاتر آری یا خیر؟