مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:562020-02-23ورزشي

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه صادر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر لزوم برخورد قاطع با اتهام زنی های واهی و ادعاهای کذب اعلام کرد: - باشگاه پرسپولیس درباره دیدار این تیم و سپاهان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر لزوم برخورد قاطع با اتهام زنی های واهی و ادعاهای کذب اعلام کرد: طبق اطلاعیه رسمی سازمان لیگ برگزاری بازی بدون تماشاگر ربطی به یکشنبه و دوشنبه ندارد و تا اطلاع ثانوی بازی های بدون تماشاگر برگزار و دلیل تعویق لیگ نوزدهم لزوم نصب گیت در استادیوم ها و فروش بلیط الکترونیکی بازی ها بر اساس تصمیم مسوولان در همه استادیوم ها بوده و صفر درصد ربطی به پرسپولیس نداشته است! در اطلاعیه روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آمده است: _وقتی در رقابت با پرسپولیس نتوانسته اند مانع از تکرار موفقیت های آن شوند مسلسل وار اتهام می زنند اما دریغ از هیچ برخوردی.

این اتهام زنی های واهی علاوه بر پرسپولیس اتهام زدن به ارکان فوتبال ایران است و متولیان آن و اکنون نیز تهمت زدن به بسیاری از مسوولان دیگر.

_متاسفانه فصل گذشته برای توجیه ناکامی های خود و کمرنگ کردن قهرمانی سرخ ها در سومین فصل متوالی بدون هیچ مستند و مصداقی گفتند نتایج به نفع پرسپولیس مهندسی می شود در حالی که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه صادر کرد

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه صادر کرد