مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 06:152020-02-23ورزشي

کروناویروس؛ مسابقات بین المللی شطرنج اهواز را لغو می کند؟


در پی تصمیم ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در ورزش، مبنی بر تعطیلی 10 روزه مسابقات ورزشی در ایران، برگزاری رقابت های بین المللی شطرنج جام کارون به میزبانی اهواز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- ایسنا/خوزستان در پی تصمیم ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در ورزش، مبنی بر تعطیلی 10 روزه مسابقات ورزشی در ایران، برگزاری رقابت های بین المللی شطرنج "جام کارون" به میزبانی اهواز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

عبدالامیر خطیب زاده، رییس هیات شطرنج خوزستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات که قرار است از فردا (پنجم اسفندماه) در اهواز آغاز شود، در هاله ای از ابهام قرار دارد و ما بلاتکلیف و منتظر هستیم.

وی با بیان این که 150 شطرنج باز ایرانی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی و در اهواز هتل رزرو کرده اند، افزود: تعدادی از شطرنج بازان خارجی وارد اهواز شده اند و تعدادی نیز در تهران هستند تا خود را برای حضور در این رقابت ها به اهواز برسانند.

رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: امیدوارم تا ظهر امروز (چهارم اسفند) تکلیف مشخص شود تا حداقل آن هایی که هنوز به اهواز نیامده اند، تکلیف خود را بدانند زیرا شرایط اقتصادی به صورتی است که هر فرد باید هزینه زیادی را برای سفر به مکانی دیگر متحمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروناویروس؛ مسابقات بین المللی شطرنج اهواز را لغو می کند؟

کروناویروس؛ مسابقات بین المللی شطرنج اهواز را لغو می کند؟