مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 اسفند 1398 ساعت 05:462020-02-23اقتصادي

کاهش آب های زیرزمینی در آذربایجان شرقی


اکبر فتحی روز یکشنبه در جلسه شورای تحقیقات بخش کشاورزی و منابع طبیعی اظهار کرد: تمام فعالیت های بخش کشاورزی از جمله فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی مرکز تحقیقات استان در امر تولید نمود عینی پیدا می کند.

وی افزود: فعالیت زیربخش های مختلف کشاورزی اعم از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، منابع طبیعی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی همه در راستای توسعه پایدار و افزایش تولید محصولات کشاورزی قرار دارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه باید نسبت به شرایط موجود تصمیم گیری کنیم، گفت: شرایط دگرگون شده و طبیعت خواه ناخواه تاثیر خود را برجا می گذارد از این رو باید با شرایط فعلی خودمان را تطبیق دهیم.

وی با اشاره به فلسفه وجودی و حضوری شورای پژوهش، خاطرنشان کرد: واحد اجرایی با در نظرگرفتن شرایط جوی جدید استان و محدودیت منابع آب و خاک، باید با تامین نیازهای تحقیقاتی تقاضامحور و معرفی ارقام جدید محصولات زراعی و باغی منطبق با اقلیم منطقه، اقدام موثری در راستای افزایش و توسعه فعالیت های کشاورزی انجام دهد.

فتحی افزود: اعتبارات مطالعات تحقیقاتی و پژوهشی در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دارد که با مشخص شدن موضوع تحقیق، یک درصد کل اعتبارات استان به صورت یک جا در اختیار مراکز تحقیقاتی گذاشته می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آب های زیرزمینی در آذربایجان شرقی

کاهش آب های زیرزمینی در آذربایجان شرقی