مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 22:402020-02-22اجتماعي

آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند


مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزییات اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و از آغاز رزرو اینترنتی از جمعه این هفته، نهم اسفندماه خبر داد.

- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزییات اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و از آغاز رزرو اینترنتی از جمعه این هفته، نهم اسفندماه خبر داد.

گودرز کریمی فر در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: سامانه رزرو اینترنتی برای تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته به آدرس eskan.

medu.

ir از 9 اسفندماه فعال می شود و ثبت نام تا 23 اسفند ادامه دارد.

وی افزود: بعد از تاریخ مذکور، هرگونه پذیرش مسافرین، فقط به صورت حضوری میسر است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آمادگی اسکان 12 میلیون نفر- روز را در ایام تعطیلات نوروز با تجهیز 398 مرکز رفاهی یا خانه معلم با ظرفیت 16 هزار و 800 تختخواب، 50 پردیس دانشگاهی با دارا بودن 2000 خوابگاه، 300 اردوگاه مجهز در قالب 3000 سوییت و 11 هزار مدرسه در قالب 105هزار کلاس درس داریم عنوان کرد: مسافرین به همراه اعضای خانواده در تمام ستادهای اسکان در ایام تعطیلات نوروزی، تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.

کریمی فر اضافه کرد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان و با حضور 24 هزار عوامل اجرایی در 705 پایگاه پذیرش در سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند

آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند