مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 21:252020-02-22پزشكي

شرایط بهداشتی و سلامت در مازندران وضعیت مطلوبی دارد


حمید بخشی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از شهروندان خواست تا اخبار استان را از طریق منابع رسمی از جمله خبرگزاری ها ، مطبوعات ، صدا و سیما و سایت های معتبر دارای مجوز پیگیری کنند و به مطالب و شایعات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجهی نکنند.

وی گفت : خوشبختانه با اقدامات بموقعی که با محوریت پدافند غیرعامل و همکاری تمامی دستگاهها بویژه مجموعه های بهداشت و درمان صورت گرفت ، آمادگی مازندران برای مقابله با شیوع احتمالی ویروس کرونا در سطح بالایی است و انتظار می رود شهروندان از بروز رفتارهای هیجانی خودداری کنند و فقط به اطلاع رسانی های رسمی توجه داشته باشند.

بخشی با اظهار این که دامن زدن به شایعات کمکی به وضعیت کنونی نمی کند ، افزود : تمامی اقدامات ضروری انجام شده است و همه مراکز بهداشتی و خدماتی استان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری مازندران گفت : تعطیلی مدارس ، مراکز بهزیستی و دانشگاهها که عمدتا مبتنی بر تصمیم گیری کشوری است ، اقدامی پیشگیرانه به جهت آسیب پذیری کودکان و نوجوانان است و به مفهوم گسترش بیماری نیست.

وی افزود : خوشبختانه تاکنون مورد قطعی از ابتلا به ویروس کرونا در مازندران نداشته ایم و موارد تحت نظر نیز صرفا در مرحله شک و حدث و گمان قرار دارند و در حال طی کردن مراحل نمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بهداشتی و سلامت در مازندران وضعیت مطلوبی دارد

شرایط بهداشتی و سلامت در مازندران وضعیت مطلوبی دارد