مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 19:062020-02-22سياسي

منتخب مردم رباط کریم برای مجلس شورای اسلامی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، سید مهدی ساداتی اظهار داشت: بر اساس تجمیع آرای مردمی، حجت الاسلام حسن نوروزی با 39429 رای نفر نخست انتخابات مردمی برای حضور 4 ساله در خانه ملت شد.

ساداتی رییس مرکز انتخابیه شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در خصوص آگهی نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در اجرای ماده 24 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 72 آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع کلیه اهالی حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان می رساند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان برگزار شد جمع آرای مأخوذه در این حوزه انتخابیه 159903 بود.

فرماندار رباط کریم گفت: در اجرای ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان رباط کریم برای قبول شکایات آماده است.

در ضمن به استناد تبصره های 2، 1 و 3 ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم دارند و شکایاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخب مردم رباط کریم برای مجلس شورای اسلامی اعلام شد

منتخب مردم رباط کریم برای مجلس شورای اسلامی اعلام شد