مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 18:152020-02-22سياسي

مشارکت 47 درصدی واجدان شرایط رأی استان بوشهر در انتخابات


استاندار بوشهر از مشارکت 47 درصدی واجدان شرایط رأی استان بوشهر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- عبدالکریم گراوند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشارکت بوشهری ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با قدردانی از مشارکت بوشهری ها در این عرصه سرنوشت ساز تصریح کرد: مردم این استان با حضور پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

گراوند بیان کرد: در بخشی از حوزه های انتخابیه استان بوشهر نمایندگان منتخب مردم شناسایی شده و در بخشی دیگر هنوز باقی مانده که ستاد انتخابات استان در تلاش است در ساعت های پیش رو اقدام به اعلام نتایج رسمی منتخبان مردم کند.

وی یادآور شد: مردم استان بوشهر از بین 66 نامزد در عرصه رقابت در چهار حوزه انتخابیه چهار نفر را با آرای خود راهی خانه ملت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کردند.

گراوند گفت: از مجموع جمعیت یک میلیون و 160 هزارنفری استان بوشهر 783 هزار و 333 نفر واجد شرایط رأی که از این شمار 37 هزار و 659 نفر رأی اولی بودند.

استاندار بوشهر بابیان اینکه استان بوشهر دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است خاطرنشان کرد: 720 شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرای مردم در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تعیین شده بود که 501 شعبه مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 47 درصدی واجدان شرایط رأی استان بوشهر در انتخابات

مشارکت 47 درصدی واجدان شرایط رأی استان بوشهر در انتخابات