مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 18:052020-02-22پزشكي

تجهیز مراکز درمانی اردبیل برای مقابله با کرونا انجام پذیرفت


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای تجهیز و تأمین امکانات و لوازم درمانی برای بیمارستان های استان اردبیل به منظور مقابله با ویروس کرونا انجام پذیرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت اخوان اکبری عصر شنبه در نشست کمیته دانشگاهی ویروس کرونا در اردبیل، اظهار کرد: تمهیدات لازم در خصوص تجهیز و تأمین امکانات و لوازم درمانی برای بیمارستان های استان و تجهیزات حفاظتی برای پیشگیری از ابتلاء کارکنان بیمارستان اردبیل در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کادر درمانی در جبهه مقدم ابتلای این ویروس قرار دارند و برای اینکه کارکنان مراکز درمانی به این بیماری مبتلا نشوند، امکانات لازم در اختیار آنها قرار داده می شود تا بتوانند در صحت و سلامت مراقبت های لازم را بیماران احتمالی به عمل بیاورند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: اقدامات لازم برای گندزدایی سطوح با مواد ضدعفونی کننده در مراکز درمانی در حال انجام هست و مردم شریف استان نیز باید به این مورد دقت لازم را داشته باشد.

اخوان اکبری ادامه داد: دست دادن و روبوسی کردن مهمترین علل سرایت این بیماری است که باید مردم شریف استان به خودداری از آن توجه ویژه ای داشته و موارد پیشگیری را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مراکز درمانی اردبیل برای مقابله با کرونا انجام پذیرفت

تجهیز مراکز درمانی اردبیل برای مقابله با کرونا انجام پذیرفت