مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-22پزشكي

قلعه نویی: وزارت بهداشت، راهکارهای مقابله با کرونا را ارائه دهد


امیر قلعه نویی، شامگاه شنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس افزود: هواداران 2 تیم در دیدار فردا باید مراقبت کنند تا به این رویروس مبتلا نشوند.

وی همچنین گفت: بازی با پرسپولیس برای تیم ما حکم فینال را دارد و تلاش می کنیم پیروز میدان شویم.

قلعه نویی با اشاره به روند بازی های تیمش اظهار داشت: از اینکه تیم ما راه چند ساله را بخوبی طی کرده است خوشحالیم و تیم ما رکوردهای خوبی را بر جای گذاشته است، هرچند برخی از بازیکنان ما نیز مصدوم شده اند.

سرمربی تیم سپاهان اظهار داشت: بازیکنان ما انگیزه خوبی برای دیدار فردا دارند و با پیروزی در این دیدار می توانند تیم خود را در رقابت لیگ برتر نگه دارند.

وی با بیان اینکه هنوز وضعیت کیروش استنلی به دلیل مصدومیت مشخص نیست، گفت: دفاع وسط ما، این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد و سروش رفیعی نیز امروز به تمرینات بازگشت.

قلعه نویی با اشاره به اینکه در این مدت به تیم ما ظلم شده است، افزود: با این حال ما قانونمند هستیم و دوست داریم در بازی فردا، هوادران از تیم ما حمایت بیشتری کنند.

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرایط خود را دارد، گفت: تیم سپاهان نباید اشتباهات خود را تکرار کند و در دیدار فردا هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد پیروز میدان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلعه نویی: وزارت بهداشت، راهکارهای مقابله با کرونا را ارائه دهد

قلعه نویی: وزارت بهداشت، راهکارهای مقابله با کرونا را ارائه دهد