مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 15:452020-02-22اقتصادي

فرماندار قم: تبعات روانی شیوع بیماری کرونا مدیریت شود


مرتضی حیدری عصر شنبه در بیست و هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار قم در سالن جلسه های معاونت اقتصادی استانداری قم، اظهار داشت: باید تجهیزات پزشکی مقابله با ویروس کرونا به صورت گسترده در اختیار مردم قم قرار بگیرد و دستورالعمل های بهداشتی لازم نیز همراه آن توزیع شود.

وی همچنین مقابله با شایعه های مطرح شده در فضای مجازی در خصوص علل پیدایش بیماری فوق را نیز ضروری دانست، و بیان داشت: یکی از این شایعه ها، توزیع مرغ های فاسد و تاریخ مصرف گذشته است، که چنین چیزی صحت ندارد.

حیدری با اشاره به آمادگی کامل مجموعه های نظارتی، بازرسی و قضایی استان برای برخورد با موارد تخلف، گفت: گزارش کلیه اقدام ها باید به آگاهی شهروندان رسانده شود.

فرماندار قم همچنین با بیان اینکه باید شرایط مواجه با کرونا را مانند دیگر بیماری ها فراهم کنیم، گفت: هر چقدر امکانات بیشتری داشته باشیم، جنبه های روانی این بیماری در جامعه کمتر خواهد شد.

حیدری تبلیغات و آگاهی رسانی را بهترین شیوه برای مقابله دانست، و خاطرنشان کرد: تبلیغات در این خصوص در قم آثار و نتایج مثبتی را به همراه دارد، و با مدیریت صحیح می توانیم بتدریج خطر این بیماری را رفع کنیم.

فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اذعان به اینکه شیوع کرونا در قم اقتصاد این استان را به زمین می زند، گفت: تمام اقلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قم: تبعات روانی شیوع بیماری کرونا مدیریت شود

فرماندار قم: تبعات روانی شیوع بیماری کرونا مدیریت شود