مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 14:552020-02-22سياسي

روحانی: بدنبال پایان برجام نیستیم


رییس جمهور با تاکید بر اینکه توافق هسته ای را به نفع منطقه و جهان می دانیم و اقدام آمریکا در خروج از برجام به ضررملت های منطقه ، جهان و خود مردم آمریکا بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در دیدار " استف بلوک" وزیر امور خارجه دولت پادشاهی هلند با وی، با اشاره به روابط خوب و دوستانه دو کشور در طول قرن های گذشته ، افزود: علاقمند توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با هلند هستیم.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: سیاست خارجی ما برمبنای تعامل سازنده با کشورهاست و علاقمندیم روابط با اتحادیه اروپا گرم تر باشد.

رییس جمهور با اشاره به اعمال تحریم های غیر قانونی و یکجانبه آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: تحریم های ظالمانه آمریکا حتی دارو و غذای مردم ایران را نیز در برگرفته و انتظار این است که ملت های آزاده دنیا با صدای رسا این تحریم های غیر قانونی را محکوم کنند.

دکتر روحانی در ادامه با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام، افزود: ما معتقدیم که توافق هسته ای به نفع منطقه و جهان بود و اقدام آمریکا به ضرر همه و حتی مردم خود آمریکا است و در طول 21 ماه گذشته از خروج آمریکایی ها از برجام، متاسفانه اتحادیه اروپا نتوانسته گام موثری در راستای روابط دوجانبه و اجرای تعهداتش در برجام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: بدنبال پایان برجام نیستیم

روحانی: بدنبال پایان برجام نیستیم