مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 14:502020-02-22سياسي

تلاش برای معرفی همدان به عنوان مقصد گردشگری در کشور


امام جمعه همدان با بیان اینکه هنوز نتواسته ایم همدان را در ردیف برخی شهرهای گردشگرپذیر معرفی کنیم، گفت: این خواسته نیازمند برنامه ریزی دقیق و پیدا کردن راه حل مناسب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر شنبه به مناسب روز جهانی راهنمایان گردشگری، در دیدار با جمعی از فعالان این حوزه، با تاکید بر اهمیت موضوع گردشگری، خاطر نشان کرد: متأسفانه نتواسته ایم، همدان را در ردیف برخی از شهرهای دیگر معرفی کنیم و این موضوع نشان می دهد که نیازمند برنامه ریزی دقیق و پیدا کردن راه حل مورد نیاز آن هستیم.

وی افزود: در ایام اربعین، همدان محل عبور مسافران 5 استان بود، اما این سوال مطرح می شود که چند نفر از این زائران که وارد همدان شدند را توانستیم به عنوان گردشگر مذهبی جذب کنیم؟ امام جمعه همدان با بیان اینکه در عرصه زیر ساخت ها نیز کمبودهایی وجود دارد، اظهار داشت: فرودگاه همدان از لحاظ موقعیت جغرافیایی نمی توان بر روی آن حساب ویژه ای باز کرد، اما قطار و راه آهن، ظرفیت بزرگی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در این حوزه عوامل مختلفی وجود دارد که باید به صورت تخصصی مورد بحث قرار گیرد و یکی از آنها تربیت نیروهای متخصص برای ورود در این عرصه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای معرفی همدان به عنوان مقصد گردشگری در کشور

تلاش برای معرفی همدان به عنوان مقصد گردشگری در کشور