مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 13:302020-02-22دانش

گردهمایی های غیر اولویت دار دانشگاهی تعطیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری در خصوص اقدامات وزارت علوم در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا در دانشگاه ها گفت: - رییس سازمان امور دانشجویان گفت: تمام گردهمایی ها و نشست های غیر اولویت دار تا اطلاع ثانوی تعطیل است؛ واحد های عملی مانند استخر، سالن های ورزشی هم فعلا منتفی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی صدیقی، رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری در خصوص اقدامات وزارت علوم در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا در دانشگاه ها گفت: صبح امروز یک جلسه در وزارت علوم برگزار شده و یک جلسه با حضور وزیر علوم بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد.

بحث های مربوط به پیشگیری از این ویروس مطرح خواهد شد و همچنین قرار است دستورالعمل های پیشگیری و کنترل در این خصوص مفصل تر شده و به دانشگاه ها ابلاغ شود.

البته یک بخش آن نیز 5 شنبه به دانشگاه ابلاغ شده است.

وی افزود: بیشتر در این موضوع بحث روانی آن مطرح است.

موارد و گزارش هایی ارائه شده که برخی از آن ها شایعه بوده و 2-3 مورد نیز در این خصوص که برای انجام تست و آزمایش معرفی شدند که نتیجه آن ها منفی اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی های غیر اولویت دار دانشگاهی تعطیل شد

گردهمایی های غیر اولویت دار دانشگاهی تعطیل شد