مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 12:502020-02-22سياسي

جوانگرایی در مساجد با اجرای رویدادملی فهما


جوان گرایی از مهمترین دغدغه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری در رویداد ملی فهما است که «خانواده، زندگی مؤمنانه و همبستگی» یکی از محورهای مدنظر آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام امیر ارزانی مشاور رییس و مدیرکل هماهنگی ستادی، روابط عمومی و بین الملل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار داشت: چشم انداز کانون های مساجد براساس محورهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق تمدن سازی نوین انقلاب اسلامی تدوین شده است.

 وی رویداد ملی فهما را الگویی موفق برای نظام بخشی و حرکت منسجم کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و افزود: بچه های مسجد با خیزش فرهنگی فهما در چارچوبی اصولی، کارشناسی شده و استراتژیک در مسیر گام دوم انقلاب قرار گرفته اند تا خاکریزهای مستحکم فرهنگی را با تعیین مرزبندی های اعتقادی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و فضای مجازی بنا کرده و از سوی دیگر به تولید محتوای غنی فرهنگ ایرانی، اسلامی با تکیه بر محوریت بخشیدن به خانواده و جوانان بپردازند.

رییس کمیته ارتباطات و رسانه رویداد ملی فهما افزود: رویداد ملی فهما حفظ، تقویت و بالندگی سنگر اصیل اسلام و انقلاب را به عنوان هدف غایی و نهایی خود ترسیم کرده و در این مسیر ضمن ارزیابی نقاط ضعف و قوت، سعی دارد با به کار بستن ظرفیت های بالقوه و بالفعل بچه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانگرایی در مساجد با اجرای رویدادملی فهما

جوانگرایی در مساجد با اجرای رویدادملی فهما