مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:262020-02-22ورزشي

فجری ها هنوز شانس صعود به بالای جدول را دارند


تاکنون از سوی مسوولان و کارشناسان حوزه ورزش مسائلی همچون مسائل فنی، مدیریتی و مالی به عنوان موانع فراروی باشگاه فجر سپاسی شیراز برای حرکت قوی در لیگ دسته یک فوتبال کشور اشاره شده است.

مدیران این باشگاه در ابتدای فصل بشترین تمرکز خود برای جذب بودجه های استانی گذاشته بودند، موضوعی که از سوی مدیرکل ورزش و جوانان فارس اعلام شد 65 درصد تعهدات این اداره کل و مجموعه استان عملیاتی شده است.

از منظری دیگر، دست اندرکاران این باشگاه باید با توجه به تعیین مدیر اقتصادی، راه های دیگری را جست و جو می کردند تا منابع مالی پایداری را برای تامین هزینه های باشگاه و پرداخت تعهدات به بازیکنان بیابند که به نظر می رسد این امر تاکنون محقق نشده است.

تیمی که می خواهد به لیگ برتر و آن هم پس از هفت سال صعود کند قطعا باید تیمی قوی ببنند تا با تیم هایی که سرمایه گذاری کلانی کرده اند بتواند رقابت کند و فجری ها هم باید در نیم فصل دوم بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم می گرفتند که نداشتن پول مانع این امر مهم شد ضمن اینکه باشگاه باید برای تقویت تیم نگاهش را فراسوی گزینه منابع استانی تامین می کرد.

یکی از علت های مصدومیت زیاد بازیکنان فجر ، تمرین و بازی کردن در زمین های سخت به ویژه در ورزشگاه شهید دستغیب است که بسیاری از کارشناسان فوتبال بر این امر صحه گذاشتند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجری ها هنوز شانس صعود به بالای جدول را دارند

فجری ها هنوز شانس صعود به بالای جدول را دارند