مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-22سياسي

مشارکت مردم بزرگترین ابزار کنترل شیوع کرونا ویروس جدید


رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: برای کنترل شیوع کرونا ویروس جدید بزرگترین ابزار ما مشارکت و آموزش مداوم مردم خواهد بود.

- رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: برای کنترل شیوع کرونا ویروس جدید بزرگترین ابزار ما مشارکت و آموزش مداوم مردم خواهد بود.

در حقیقت اگر مردم خودمراقبتی را انجام ندهند کنترل این ویروس بسیار سخت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا محمدی در نشست خبری امروز شنبه که با موضوع تشریح اقدامات شهرداری تهران در جهت مقابله با ویروس کرونا برگزار شد، گفت: از هفته گذشته که مطلع شدیم مواردی در ایران دیده شده است جلساتی برگزار و موضوع به صورت جدی پیگیری شد.

وزارت بهداشت نیز بیش از یک ماه پیش دستورالعمل هایی در این خصوص ابلاغ کرده و برای اطلاع رسانی پرسنل شهرداری تهران نیز شرکت شهر سالم اقدامات خود را آغاز کرده و پوسترهایی منتشر شده است.

وی افزود: با مشاهده افرادی مبتلا به بیماری کرونا در قم و فوت دو نفر فعالیت های ویژه ای آغاز شد که از جمله آن ها می توان به گندزدایی و ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی، آموزش جدی پرسنل و توجه جدی تر به گرمخانه ها و سامان سراها به ویژه سامان سراهایی که در آن ها بیمارانی که بیماری های زمینه ای دارند، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم بزرگترین ابزار کنترل شیوع کرونا ویروس جدید

مشارکت مردم بزرگترین ابزار کنترل شیوع کرونا ویروس جدید