مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:402020-02-22سياسي

قدردانی نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری از حضور مردم در پای صندوق های رای


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری در پیامی از حضور مردم در پای صندوق های رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری در پیامی از حضور مردم در پای صندوق های رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم نسیم رحمت الهی بار دیگر بر دل های مؤمن وزید و موجی از شور و شعف اهل ایمان را فرا گرفت، شکل دهی مجلس انقلابی در این شرایط که دشمن در تلاش همه جانبه است تا حصر حداکثری و فشار طاقت فرسا را بر انقلاب اسلامی بیفزاید و امت به پاخواسته و استکبارشکن را از حرکت باز دارد نقطه قوتی است که فقط از عاشوراییان منتظَر است و بس.

ایرانیِ مؤمنِ عاشورایی است که با بصیرت اباالفضلی گام دوّم انقلاب و شرائط حاکم بر آن را به خوبی شناخته و می داند که کارگزاران انقلابی و مقاوم و مؤمن لازم دارد تا حصرها و فشارها را شکننده تر از قبل خُرد کرده و راه رسیدن به قله ها را باز نماید.

تبریک گو و شاکر از این همه کاربلدی و حضور و از این همه ایمان و مقاومت حجت بالغه الهی حضرت ولی عصر(عج) می باشد حتماً عنایت و دعای خاص آن خورشید جهان آرا همراه این امّت مهدوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری از حضور مردم در پای صندوق های رای

قدردانی نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری از حضور مردم در پای صندوق های رای