مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:302020-02-22سياسي

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد


استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری استانداری چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در این پیام آورده است: دوم اسفندماه سال 98 تجلی دیگری از حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی بود و مردم مؤمن، ولایتمدار و انقلابی استان چهارمحال و بختیاری نیز همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور، بار دیگر با مشارکت گسترده در انتخابات، حماسه ساز شدند.

در ادامه این پیام آمده است: ملت سلحشور ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور استان، بار دیگر با مشارکت خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه بزرگ دیگری آفریدند و به دنیا به ویژه استکبار جهانی و هم پیمانانش ثابت کردند که تحت هر شرایطی پشتیبان نظام بوده و به آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری پایبند بوده و تهدیدها و توطئه های مختلف تأثیری در اراده ایشان ندارد.

اینجانب ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس استان چهارمحال و بختیاری، از کلیه عوامل اجرایی، قضایی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی و همه دست اندرکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد