مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:052020-02-22بين الملل

در «ووهان» چه می گذرد؟


دسامبر 2019 بود که در شهر «ووهان» چین، جدیدترین گونه از کروناویروس با همه گیری در انسان شیوع پیدا کرد و تاکنون جان بیش از 2000 نفر را گرفته است.

تا امروز ابتلای بیش از 73 هزار و 332 نفر به این ویروس در 30 کشور دنیا تأیید شده که تایلند، - دسامبر 2019 بود که در شهر ووهان چین، جدیدترین گونه از کروناویروس با همه گیری در انسان شیوع پیدا کرد و تاکنون جان بیش از 2000 نفر را گرفته است.

تا امروز ابتلای بیش از 73 هزار و 332 نفر به این ویروس در 30 کشور دنیا تأیید شده که تایلند، کره جنوبی، ژاپن، تایوان، استرالیا، سنگاپور، نپال، ویتنام، اندونزی، آلمان، روسیه، فیجی، فرانسه، ایران و آمریکا جزء آنها هستند.

مبتلایان به کرونا در بیمارستان های از پیش تعیین شده بستری و قرنطینه می شوند و کادر پزشکی با لباس های سفید مخصوص از آنها نگهداری می کنند.

پزشکان در شرایط فعلی حق مرخصی و ماموریت کاری ندارند و نمی توانند محل کارشان را ترک کنند.

خبرگزاری رویترز طی این روزها از شرایط کاری سخت پزشکان شهر ووهان در مواجهه با کروناویروس گزارشی تهیه کرده و آن را به مرور تکمیل می کند: یکی از اعضای کادر پزشکی بیمارستانی در ووهان که مشغول استراحت در بخش مبتلایان کرونا است یکی از اعضای کادر پزشکی بیمارستان صلیب سرخ ووهان که به .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در «ووهان» چه می گذرد؟

در «ووهان» چه می گذرد؟