مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-22اجتماعي

چاله زدایی معابر تبریز در سریع ترین زمان ممکن انجام گیرد


در راستای استقبال از بهار و آماده سازی شهر برای حضور گردشگران، چاله زدایی و آسفالت معابر در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد و باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: در راستای استقبال از بهار و آماده سازی شهر برای حضور گردشگران، چاله زدایی و آسفالت معابر در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد و باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

ایرج شهین باهر در جلسه فوق العاده با شهرداران و معاونین خدمات مناطق 10 گانه تبریز، اظهار کرد: بارش های سنگین برف و بیش از یک ماه دمای زیر صفر از یک طرف و از طرفی دیگر محلول پاشی و نمک پاشی بنا بر مطالبه شهروندان، خسارات سنگینی به آسفالت معابر وارد کرده است.

وی با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی و فصل بهار که فصل گردشگری تبریز است، ادامه داد: بر این اساس، مناطق 10 گانه شهرداری تبریز موظف هستند در کمترین زمان ممکن با توزیع آسفالت در معابر اصلی تمامی لکه های ایجادشده را پر کرده و مسیر تردد شهروندان را هموار سازند.

شهین باهر تصریح کرد: همچنین نظافت شهری، گلکاری و درختکاری باید در دستور کار شهرداری های مناطق قرار بگیرد تا بتوانیم جلوه شهرمان را برای فرا رسیدن سال نو آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاله زدایی معابر تبریز در سریع ترین زمان ممکن انجام گیرد

چاله زدایی معابر تبریز در سریع ترین زمان ممکن انجام گیرد