مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:252020-02-22فرهنگي

«چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟» مستند شد/ داستان پنیرهای قرمز


فیلم مستند «چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟» به کارگردانی عزت الله پروازه با موضوع تعطیلی تنها کارخانه ولید پنیر قرمز سنتی در ایران آماده نمایش شد.

- فیلم مستند چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ به کارگردانی عزت الله پروازه با موضوع تعطیلی تنها کارخانه ولید پنیر قرمز سنتی در ایران آماده نمایش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه مستند، کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ نوشته اسپنسر جانسون از مهمترین کتاب های حوزه روانشناسی شخصیت است.

در این داستان، چهار موجود خیالی وجود دارند (با رفتارهای کاملاً متفاوت) 2 آدم کوچولو با نام های هِم و هاو و 2 موش با نام های اسنیف و اسکاری و فیلم مستند چی کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ با الهام از این کتاب و سرنوشت شخصیت های آن ساخته شده است.

شخصیت محوری و اصلی این مستند حسین الماسی مالک تنها کارگاه تولید پنیر قرمز هلندی سنتی در ایران است که در شهر تازه شهر سلماس در آذربایجان غربی زندگی می کند، به واسطه نگاه سنتی او اکنون کارگاهش با خطر تعطیلی و ورشکستی مواجه شده است و حالا به کمک یک روانشناش و با خواندن کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟ باید بتواند تصمیم درستی برای آینده کسی و کار خود اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟» مستند شد/ داستان پنیرهای قرمز

«چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟» مستند شد/ داستان پنیرهای قرمز