مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 08:352020-02-22اقتصادي

هدایت شغلی اصلی ترین رسالت کاریابی هاست


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: هدایت شغلی متناسب با سلایق، تخصص کارجویان وظرفیت های استان مهم ترین رسالت مراکز کاریابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فلاح نژاد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در نشست با کاریابی های استان که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، گفت: هدایت شغلی متناسب با سلایق، تخصص کارجویان وظرفیت های استان مهم ترین رسالت مراکز کاریابی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این جلسه ضمن تأکید به هم افزایی و تعامل مؤثر کاریابی های استان با این اداره، افزود: هم افزایی و تعامل مناسب بین اداره کل و کاریابی ها می تواند منجر به پیشرفت فرآیندها در روند معرفی بیکاران به مشاغل شود و هدف اصلی این جلسات نیز شناسایی فرصت های شغلی است.

وی رسالت اصلی ونقش کاریابی های غیر دولتی در تحلیل و شناخت بازار کار استان را یادآور شد و اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که در بازار کار شاهد آن هستیم جامعه کسب و کار نیازمند تعریف فرصت های شغلی جدید بر اساس ظرفیت های استان است.

  مدیرکل تعاون و کار استان البرز با اشاره  به اهمیت بهره مندی از روش های نوین در مراکز مشاوره شغلی و کاریابی ها، بیان کرد: مهارت افزایی کارکنان این مراکز و پرهیز از روش های سنتی کاریابی مدنظر است؛ کاریابی ها باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت شغلی اصلی ترین رسالت کاریابی هاست

هدایت شغلی اصلی ترین رسالت کاریابی هاست