مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 08:162020-02-22اجتماعي

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران/ آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو برای اهالی رسانه


مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو و طرح ترافیک خبرنگاران گفت: سهمیه اهالی رسانه برای طرح ترافیک 2 هزار و 100 مورد است.

- عمار سعیدیان فر مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت: سهمیه اهالی رسانه برای طرح ترافیک 2 هزار و 100 مورد است که این سهمیه در سال 99 نسبت به سال 98 هیچ افزایشی نداشته است.

  وی بیان داشت: طرح های ترافیک سال 98 تا زمانی که طرح های جدید به اهالی رسانه تخصیص یابد، اعتبار دارد و خبرنگاران از امروز می توانند جهت ثبت نام و دریافت طرح ترافیک اقدام کنند.

  سعیدیان فر ادامه داد: ثبت نام خبرنگاران از طریق سامانه تهران من انجام می گیرد و بارگذاری مدارک اعم از معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار 10 اثر(که نام خبرنگار درج شده بود) و بیمه خبرنگاری باید در این سامانه درج شود.

  مدیر واحد ساماندهی محدوده های طرح های ترافیک شهرداری تهران  خاطرنشان کرد: مدارک مورد نیاز باید در قسمت خدمات طرح ترافیک و در بخش خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان لحاظ شود.

  وی خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که مایل به دریافت کارت بلیت رایگان یکساله اتوبوس و مترو هستند نیز ثبت نام آنها از امروز و از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران/ آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو برای اهالی رسانه

سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران/ آغاز ثبت نام کارت بلیت مترو برای اهالی رسانه