مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 08:062020-02-22فرهنگي

اعتراض به رویه حاکم بر مدیریت نمایشگاه کتاب


بیانیه مشترک انجمن های فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان و ناشران کتاب دانشگاهی درباره سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بیانه ای مشترک صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان و انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی در اعتراض به رویه حاکم بر مدیریت نمایشگاه کتاب تهران بیانیه ای مشترک صادر کردند.

متن این بیانیه که نسخه ای از آن توسط دبیر انجمن فرهنگی ناشران کودک در اختیار مهر قرار گرفته است به شرح زیر است: انجمن های فرهنگی نشر بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شده و در طول چند دهه گذشته حضور فعالی در عرصه مدیریت نشر کشور داشته اند.

نظارت بر فعالیت انجمن های فرهنگی نشر و همچنین مؤسسات انتشاراتی از سوی هیئت نظارت بر مراکز فرهنگی صورت می گیرد.

برگزاری نمایشگاه های کتاب توسط انجمن های نشر برپایه اساسنامه ای است که به تصویب هیئت نظارت بر مراکز فرهنگی رسیده و تاکنون از جمله در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه های تخصصی نمود داشته است.

در سال های اخیر به رغم اعلام آمادگی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر واسپاری سکان نشر به اهلش، نقش و سوابق مدیریتی انجمن های فرهنگی نشر به چالش کشیده شده و حضورشان در مدیریت نمایشگاه بین المللی گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به رویه حاکم بر مدیریت نمایشگاه کتاب

اعتراض به رویه حاکم بر مدیریت نمایشگاه کتاب